דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדונים לבת מצווה ולבר מצווה 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2144 פעמים ]

בשנים האחרונות מתחלקות חגיגות בר או בת המצווה לשני חלקים. החלק הראשון הוא החגיגה המסורתית עם בני המשפחה הקרובה והמורחבת באולם אירועים ואילו החלק השני הוא בעבור החברים של חתן או כלת השמחה. את המסיבה לחברים נהוג היום לערוך במועדונים מיוחדים המתמחים בהפקת אירועי בר או בת מצווה. מהם היתרונות בחגיגה במועדונים לבת מצווה , בר מצווה?

1.   ביטחון וזמן - במועדון שכזה אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהילדים נמצאים בידיים בטוחות. בעלי המועדון יודעים את עבודתם והם מתמחים במסיבות בר מצווה ובהתנהלות עם הילדים. לרוב מדובר במתחמים ייעודיים ובטוחים ואנשי המועדון דואגים לסדר ולמשמעת במהלך החגיגה. בנוסף, חגיגה במקום שכזה חוסכת לכם זמן של ריצות וחיפוש, קניית דברים לחגיגה, ארגון, הזמנת מפעילים ועוד.

2.   אטרקציות - חגיגת בת מצווה למשל במועדון שכזה יכולה להפוך לחוויה קסומה ואמיתית. אחד היתרונות הגדולים של מסיבה במועדונים לבר מצווה ומסיבה במועדונים לבת מצווה היא האפשרות להביא למועדון סוגים רבים של אטרקציות. ברוב המועדונים האטרקציות כבר כלולות בפנים: משחקים, מפעילים כמו ליצנים וקוסמים, רשת בלונים ועוד, כל אלה חוסכים לכם זמן יקר וכסף.

3.  כיבוד - כאשר חוגגים בר מצווה במועדון ייעודי יכולים להיות בטוחים שאין מה לדאוג לגבי הכיבוד. הילדים יכולים ליהנות ממגוון של מאכלים וכיבוד קל: ממתקים, חטיפים, שתיה קלה, עוגות, נקנקיות, פופקורן, המבורגר, מכונות סוכר ושוקולד ועוד ועוד. בחלק מהמועדונים ישנם אפילו מטבחים בהם מכינים את המזון במקום.

4.  מוסיקה - ברוב המועדונים קיים דיג'י ביתי שאמון על כל נושא המוסיקה, ההפעלות והריקודים. התקליטן הביתי של המועדון לרוב מכיר ויודע מה הילדים אוהבים לשמוע והוא מעורה בטרנדים הכי לוהטים בתחום המסיבות. כך תהיו בטוחים שהמסיבה של חתן או כלת המצווה היא הכי עדכנית והכי לוהטת שיש.

5.  המסיבה במועדון לבר מצווה היא מסיבה לצעירים וככזו הם אלו שנהנים בה, מפזזים ורוקדים. אך בזמן שהם במסיבה ברוב המועדונים יארגנו לכם אולם או חדר קטן, לכם המבוגרים יותר, על מנת שתוכלו לשבת, לדבר, לאכול דבר מה וליהנות מאווירה רגועה יותר. לרוב המתחמים מופרדים ביניהם כך שהילדים לא ירגישו בנוכחותכם ועדיין תוכלו להיות בסביבה לפקח ולראות שהכל נמצא תחת שליטה.

6.  היתרון הגדול ביותר של המועדונים הוא העניין הכספי. בעלות נמוכה יחסית תוכלו לקבל את כל אלו ועוד. הפקה גרנדיוזית שבמידה והייתם עושים אותה לבד או פונים לכל ספק לחוד הייתם מוציאים סכומי עתק.

לסיכום מועדונים לבת מצווה ובר מצווה, חגיגת בר/ת מצווה במועדון מאפשרת לכם להגיע ביום האירוע רגועים ושלווים, ללא דאגות וללא לחצים ולדעת שהמסיבה תתנהל כראוי ושיש מי שדואג עבורכם על מנת שהאירוע יהיה בלתי נשכח

 

לילך, מסיבות יום הולדת ואירועי בר בת מצווה, מגוון של אמנים למסיבות ואירועים, קוסמים וליצנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב